
2026 Yılı 15 Mayıs üye sayıları doğrultusunda gerçekleştirilen yetki tespit sürecinde, İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Samatya)’da yetkili sendika Yeni Sendika oldu.
Sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının desteğiyle elde edilen bu önemli başarı; sahada verilen emeğin, dayanışmanın ve kararlı sendikal mücadelenin güçlü bir sonucu olarak kayıtlara geçti. Çalışan odaklı sendikacılık anlayışıyla hareket eden Yeni Sendika, Samatya’da çalışanların güvenini kazanarak önemli bir başarıya imza attı.
Yeni Sendika İstanbul Şubesi olarak; üyelerimizin desteği, teşkilatımızın özverili çalışmaları ve temsilcilerimizin yoğun gayretiyle elde edilen bu başarıdan büyük gurur duyuyoruz.
Başta hastane temsilcimiz Emre Karakuş olmak üzere, süreç boyunca sahada büyük emek veren tüm temsilcilerimize, yönetim kadrolarımıza ve teşkilat mensuplarımıza teşekkür ediyoruz. Çalışanlarla güçlü iletişim kurulmasında, birlik ve beraberlik ruhunun büyütülmesinde temsilcilerimizin ortaya koyduğu özverili çalışmalar bu başarının temel taşlarından biri olmuştur.
Yeni Sendika olarak; sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının haklarını savunmaya, çalışma hayatındaki sorunların çözümü için mücadele etmeye ve üyelerimizin yanında olmaya kararlılıkla devam edeceğiz.
Birlikte daha güçlüyüz!
YENİ SENDİKA YENİLİKÇİ SAĞLIK VE SOSYAL HİZMET ÇALIŞANLARI SENDİKASI